среда, 6 ноября 2013 г.

Модуль 9

Сьогодні на модулі ми обговорювали створені приклади учнівських робіт, проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок. Загалом можна сказати, що роботи сьогодні було багато, мені це сподобалось.

Комментариев нет:

Отправить комментарий